Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....

Ja, ik maakte samen met gezin en familie, wéer een zelfgemaakte scheurkalender😇 (ik ben er een beetje verslaafd aan...😉), dit keer eentje voor mijn moeder, die eind maart 80 werd. Ik wilde een ABC voor o/ma maken en dacht eerst om dit in boekvorm te doen, maar toen zag ik dat de kerstscheurkalender die ik voor haar gemaakt had, nog steeds een mooie plek op haar tafeltje had... dus ja, toen werd het weer een A6 scheurkalender ;-) Eentje van 80 dagen dit keer, voor elk levensjaar 1 dag en dat op alfabetische volgorde. Bijvoorbeeld met de H van handwerken, ik weet niet anders dat mijn moeder altijd creatief bezig was en is, met de P van post; m'n moeder maakt graag kaartjes, ik verwerkte ook veel van haar kaarttechnieken in de kalender. En foto's uit de oude doos, ook zo leuk om te terug te zien. 

een eerste aanzet...

alle 80 goed!

Kaarttechnieken; 3d, borduren, stempelen, irisvouwen
en diamond painting

intro kaartjes


Klaar en precies passend in een doosje wat ik maakte.


                                                            wat highlights....




echt oud poëzie-plaatje uit 
de Winkel van Kaatje


Het is een mooie mix geworden van foto's oude en nieuwe kaartjes.
Lieve mam, veel plezier ermee!






Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender