De allerlaatste...

Nog een zelfgemaakte scheurkalender? Ja, nog eentje....😀 de laatste van dit jaar! Deze zelfgemaakte scheurkalender maakte ik samen met een aantal van mijn postcollega's voor onze collega Henny, die met pensioen gaat. 67 dagen voor 67 jaar. Na alle postdrukte van de afgelopen weken werd de kalender op de laatste werkdag van dit jaar, tijdens de afscheidsborrel aan haar overhandigd en wat viel het in goede aarde! Daar doen we het voor; iemand met zo'n uniek cadeau te verrassen!  Ik vind het niet alleen erg leuk om de scheurchef te zijn, ik voel me ook een ambassadeur voor dit concept en hoop dat er door als die kalenders weer nieuwe scheurkalenders gemaakt worden. 

                                                                        Klaar! 

Wat een persoonlijk & afwisselend geheel is het geworden!

                                            Hier met gaatjes&datumstickers, bundelen maar...

zelfgemaakte scheurkalender

Voor de decemberkalenders 2024 heb ik alweer wat ideetjes ;-) , maar verder val ik komend jaar in een kalendergat..., uiteraard zal ik dat opvullen met andere postpapierplezierprojecten! Een mooi creatief 2024 gewenst, liefs en groetjes uit IJsselmuiden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

de zelfgemaakte scheurkalender

December zelfgemaakte scheurkalender!

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....