Crea Chick


Deze spread (dubbele pagina) heb ik gemaakt in mijn journal a la Crea Chick Maris. Ik volgde haar blog in eerste instantie voor haar eigen haakpatronen van kleding. Gaandeweg ging ze steeds meer met haar BuJo (bullet journal) doen, ook met filmpjes op you tube. Ik vind dat ze een leuke eigen stijl heeft. Ze werkt veel met bruin papier, stempels, washi-tape, plaatjes en ze tekent er van alles bij; een creatieve duizendpoot. Ze heeft veel filmpjes gemaakt over journalen (prettige stem), daar doe je veel ideetjes en tips op en ze heeft ook een eigen  journal uitgegeven. Ze bestelt wel heel veel bij Alie Express, daar ben ik zelf helemaal niet van! Ik vind het juist een uitdaging om met plaatjes, materiaal en stickers die ik al in huis heb er wat van te maken. Omdat ik al jaren kaartjes maak met m'n moeder heb ik meer dan genoeg in huis (inmiddels handig bewaard in onze archiefkast).

Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....