de Postfabriek


Al een paar jaar volg ik Kim, Nienke en Ruchama van de Postfabriek ; een blog met liefde voor post!
De liefde voor post deel ik met ze. Hun blog vind ik erg inspirerend en afwisselend en ik ben altijd blij als er weer een blogje verschijnt. Ruchama(vanlupa)* doet het meest met journalen en kaarten maken en heeft een leuke, eigen stijl. *eigen IG-account. Veelal met een basis/ondergrond van teksten, stempels en dergelijke en dan met plaatjes en postzegels in 1 kleur. Deze collage maakte ik in mijn journal, geïnspireerd door haar. Ben blij met het eindresultaat, zo leuk om te doen! Zeker in deze tijden is het fijn creatief bezig te zijn.  Voor nu een goed weekend gewenst! Groetjes, Sandra

Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....