Round Robin Project

Creativiteit en verbinding tijdens de Corona periode… in mijn vrije tijd geef ik graag creatieve workshops, zo heb ik zelf diverse haakworkshops ontwikkeld en onlangs ook nog een collage-workshop; PostPapierPlezier. Door de Corona ga ik dit najaar niet aan de slag.                        Juist de onderlinge interactie vind ik de grote meerwaarde van mijn workshops. Om toch creatief bezig te zijn met én voor anderen,  startte ik met familie en (facebook-)vrienden een Round Robin Project.  Een bestaand  creatief notebook concept, waarbij alle deelnemers starten met een eigen boekje. De boekjes gaan elke drie weken rond in de groep en iedere deelnemer vult de boekjes met een afgesproken aantal bladzijde vol creatieve kunsten. Na een aantal maanden komt het boekje weer terug bij de oorspronkelijke eigenaar, maar nu barstensvol bijdragen van de andere deelnemers, speciaal voor elkaar gemaakt. Een leuke manier om creatief en verbindend bezig te zijn in deze tijd.     

Het kaartje van het roodborstje is overigens van de Kamper kunstenares Greetje Rigterink. https://www.greetjerigterink.nl, de bullet journal is er eentje van Pip.

Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....