Beetje mixed media


Bij de voorgestelde berichten op Instagram zag ik een leuk filmpje voorbijkomen.                                  Toen ik het nog een keer wilde bekijken, kon ik het niet meer vinden, dus de bron ben ik kwijt...            Maar met wat ik onthouden had, ben ik aan de slag gegaan.

Eerst op krantenpapier een cirkel gemaakt, daaromheen bloemen- en blaadjesstempels.                                            Van ander papier een passende cirkel gemaakt en deze ook bestempeld.                                               Daarna met waterverf aan de slag, zwart om de cirkel en bloemblaadjes wat gekleurd.                     Gestempeld vogeltje, tot slot wat gespetterd:-) et voilà.

Leuk, snel, smaakt naar meer.

Goed weekend, groetjes, Sandra  

Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....