Februari; Love is in the air...

Aan de hand van de 12 maandthema's van Ellen van het Designer Team van Craft Sensations,            maakte ik in mijn art journal de tweede; een collage met het thema 'love is in the air'.

Ik moest er even op broeden... ik had eerst wat anders bedacht, maar daar kwam ik niet verder mee.

Uiteindelijk is dit het geworden. De hartjes rechts zijn van een kaart die ik kreeg van een lieve vriendin, als hart onder de riem, vond het weliswaar even lastig om daar de schaar in te zetten, maar door het te gebruiken in deze collage behoud ik het warme gevoel wat ik had bij het krijgen van deze kaart (#echtepostiszoveelleuker)! 

Liefs en fijne Valentijnsdag, Sandra


Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....