Jippie! Mijn ROUND ROBIN boekje is terug!

Inmiddels (eind februari) zijn we rond! 5 maanden zijn de boekjes onderweg geweest en JIPPIE; iedereen heeft haar eigen boekje goed gevuld teruggekregen, wat een feestje in de brievenbus! Mijn eigen boekje ook... zo gaaf.... alles met persoonlijke aandacht gemaakt, iedereen op eigen wijze de bladzijdes ingevuld; erg leuk om te zien! Ik bleef maar bladeren.....

Ellen was de laatste en had het boekje mooi voor mij ingepakt. Ik plakte het ook in! Wat was het dubbel leuk; leuk om te maken en leuk om mijn boekje gevuld terug te krijgen! Wat mij betreft smaakt het naar een volgende ronde; start eind maart/begin april, thema lente & zomer....

Leuk om te zien dat iedereen toch een eigen stijl heeft!

Maar stuk voor stuk met aandacht gemaakt!

En echt op de persoon gericht.

Daar wordt je toch blij van!

Robin roodborstje, veelvuldig te zien ;-)

Handmade with love,

en dit was de eerste bladzijde; wat een goeie binnenkomer;
heel herkenbaar!

Ik val nu wel een beetje in een gat, dus wat mij betreft start ik binnenkort met een tweede editie!



Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....