Wat maak je van een efhemera zakje....???

Na de lancering van onze papier pakketjes kwam de vraag; wat máak je er nou van?? Dus heb ik een zakje (waar alleen nog mijn deel in zat) genomen en ging aan de slag...

De foto's zijn een beetje donker, ik ging 's avonds aan de slag
(dat kan nog best tricky zijn, omdat de kleuren bij daglicht anders zijn...).

Ik legde eerst alles uit op mijn handige schootkussen.

En dan begin ik met rangschikken voor een collage in mijn journal. Als ik er tevreden over ben maak ik altijd een foto voor een ander perspectief. Dat rangschikken gaat overigens niet vanzelf. Ik ben er altijd best even mee bezig, dat is helemaal niet erg, ik vind het erg leuk en ontspannend om te doen. Dus schuif ik net zolang tot het naar m'n zin is.

Uiteindelijk is het zo geworden... op het roze label, schreef ik ROSE en met een stippellijntje kaderde ik het geheel in.

Toen had ik nog wat over.... en begon ik aan een kaartje. Dáar kwam het eerste aandachtspuntje om de hoek kijken.... want ik heb zelf weliswaar genoeg papier in huis, maar wat als je dat niet hebt, waar maak je dan een kaartje mee? Dus er gaat nog een dubbel A6 kaartje bij!

Dit is het resultaat;

Hierna had ik nog papier over!

Daarvan maakte ik nog een pagina in mn journal. De ruimte naast de stippellijntjes kan ik dan beschrijven.

Wat ik nu nog over heb, bewaar ik bij m'n andere papiertjes.

Ik gebruik prittstift, tacky glue en dubbelzijdig plakband, afhankelijk van de dikte van het papier.


Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Mocht je nog vragen of suggestie's hebben hoor ik het graag!

NB: De zakjes zijn overigens allemaal net even anders gevuld, van sommige plaatjes/papiertjes hadden we er maar eentje en dat vind ik juist weer leuk, want zo krijg je iets unieks! Sowieso weet ik zeker dat jij met hetzelfde zakje heel wat anders had gemaakt!

Groetjes, Sandra


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

de zelfgemaakte scheurkalender

December zelfgemaakte scheurkalender!

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....