Paper Craft Date

Hebben jullie ook zo'n zin om weer eens een workshop te volgen? Ik twijfel nog over m'n meerdaagse (avonden) workshops en denk voorzichtig aan eerst een 1-avond-workshop. Als je van papier houdt én van knippen en plakken is mijn PostPapierPlezier workshop misschien wat voor jou. Al dekt de aanduiding workshop niet geheel de lading. Ik neem je weliswaar mee in de wereld van papier; de mogelijkheden en toepassingen zijn enorm! Na wat algemene uitleg over journalen en scrapbooking met voorbeelden, waarmee ik je hoop te inspireren, ga je zelf aan de slag met het maken van een collage of zo je wilt, een moodboard. Het wordt als gezellig en ontspannend ervaren; fijn naar mooie plaatjes, quotes en dergelijke zoeken in verschillende tijdschriften, schuiven tot de collage naar je zin is en plakken maar. Uiteraard onder het genot van koffie of thee en wat lekkers.  Wie weet heb je zelf nog iets van papier liggen om te verwerken in je collage of moodboard en dat kan er dan prima bij. Daarnaast is het ook fijn om even een avond wat anders (nieuws?) te doen. Ik geef mijn workshops in een kleine, huiselijke setting, op donderdagavond van 19.30-21.30 uur (datum in overleg). De kosten bedragen 5 euro, die komen ten goede aan Dorcas. Je kan er ook voor kiezen om er nog een Ephemera papier pakketje bij aan te schaffen. Deze heb ik samen met Cathy (van de Winkel van Kaatje, Geerstraat 10 in Kampen) gevuld met mooie, bij elkaar passende papierschatten en kost 6,95 euro. Meer weten of jezelf opgeven, doe een berichtje of mailtje naar 63handysandy@gmail.com. Wie weet tot ziens!   Groetjes, Sandra

Collage in mijn Round Robin boekje 3.0

Een ephemera papier pakketje van Cathy&Sandy

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....