de zelfgemaakte scheurkalender

Eindelijk kan het laten zien.... de zelfgemaakte scheurkalender ter gelegenheid van het huwelijk van onze dochter en schoonzoon!  

Het is alweer even geleden dat mij gevraagd werd of ik namens alle gasten iets creatiefs wilde organiseren voor het huwelijk van onze dochter en schoonzoon en daarbij dachten we destijds aan iets voor in een A5 boekje... Totdat ik eind april dit jaar de zelfgemaakte scheurkalender bij de Flow Paper Lover groep op Facebook tegenkwam.   Na het 'vogelproject' wat ik begin mei volgde, wist ik al gauw; het wordt een kalender! Ik bestelde een 'maak samen een zelfgemaakte scheurkalender'- pakket en dat was al een feestje om te ontvangen!



                                  Maak het samen! #zelfgemaaktescheurkalender-pakket

Sammy vond het ook een fijn pakket ;-)

Daarna ging ik als scheurchef aan de slag en begon gelijk al met verzamelen van passende invulling, immers de bedoeling was een jaar-kalender, dus 365 dagen, 365 bijdragen. De kalender is op A6 formaat; 10,5 x 14,8 cm. Afhankelijk van de bijdragen die ik verder zou ontvangen, wilde ik vast wat vulling hebben. Mijn papiermodus stond volledig aan ;-) Vervolgens kreeg ik na het versturen van de uit-nodigingen vele leuke bijdragen van de gasten per post binnen en kon ik eind augustus alles ordenen, voorzien van gaatjes en datum stickers.   


en nog meer leuke post...


Work in Progress! De maanden bij elkaar,
de bundels werden steeds dikker.

De eerste maand; september
                                            
                                              

En het eindresultaat!
Het was zo dik, dat ik de bijdragen verdeeld heb over twee maal een half jaar.
En zo werd het een uniek en heel persoonlijk cadeau!

Het was zo leuk om te maken! De helft bestaat uit bijdragen van de gasten;
recepten, puzzels, wandeltips, tekeningen,
er zitten zo'n 50 foto's in en de rest bestaat uit afbeeldingen
die bij het bruidspaar passen. 

                                          Het bruidspaar was aangenaam verrast en is er eg blij mee!
                                                Wat een uniek aandenken is het geworden!
                                                                                                                                                                                                     Ik val niet helemaal in een kalender-gat, want ik wil er eentje voor mezelf maken ;-)

#zelfgemaaktescheurkalender











Reacties

  1. Wat leuk om te lezen hoe je erop bent gekomen en hoe je het hebt ervaren! Het is echt een pracht van een reus van een kalender geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....