Collage maken in stappen

 Onlangs maakte ik een tweeluik in mijn (4-kante) art-journal;

                                                        Stap 1; zoek een tijdschrift en een schaar ;-)

Stap 2: grof knippen en scheuren

Stap 3; netjes uitknippen

Stap 4; achtergronden uitzoeken

                                                            Stap 5; compositie maken

                                                Stap 6; plakken

Stap 7; een paar afbeeldingen geven voor mij
de sfeer van Parijs goed weer.

                                                Stap 8; Blij met het resultaat. De achtergrond was 
                                                eigenlijk al een soort collage, waar ik nog 't een 
                                                en ander aan toegevoegd heb. 
           

                                                Wat ik overhad bewaar ik, om een andere keer
                                                te gebruiken.
                                                





Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....