Fietsen!!!

                                                        
                                             Naast bezig zijn met papier, heb ik nog twee grote hobby's:
                                                      haken en fietsen!! Fietsen hielp me door de overgang
                                                      en nog steeds vind ik het heerlijk om fietsend m'n hoofd
                                                      leeg te maken en geniet ik van het buiten zijn;
                                                      de seizoenen en elementen te beleven; heerlijk!
                                                  Van deze collage's in m'n journal word ik dan ook blij.
                                                                

Ook dit Paasweekend hoop ik weer op de fiets te stappen ;-)
Gezellige dagen gewenst & groetjes!

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....