December zelfgemaakte scheurkalender!

Afgelopen week bezorgde ik maar liefst 8 zelfgemaakte december scheurkalenders... ik was er al vroeg mee begonnen en er kwamen er steeds meer bij ;-). Ik ben helemaal gegrepen door het concept en verzamelde al heel veel a-zesjes. Mooie afbeeldingen en vooral veel oude kerstkaarten hergebruikt. Alles wat ik bruikbaar achtte ging in de schoenendoos.




Ik maakte 3 'algemeen' decemberkalenders...

                                                            2 theecembers....

                                                            Sammy...

                                                                ... engeltjes ...

En tot slot de laatste 2; met als thema 'licht'

... alle kalenders bij elkaar ...

Het was weer zo leuk om aan te werken, ik heb ze met veel plezier gemaakt voor al die lieve ontvangers!
Al doende kreeg ik nieuwe ideetjes en maakte gelijk een opzet voor volgend jaar ;-)
#zelfgemaaktescheurkalender #decemberkalender
Fijne dag & groetjes!





                                                    









Reacties

Populaire posts van deze blog

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....