Terugblik 2023

2023 was een fijn postpapierplezier jaar! Creatief journalen is een bijna dagelijkse bezigheid, compleet met knip- en plakwerk. Ik organiseerde een aantal 'paper craft dates'. Samen collages maken is niet alleen gezellig, maar ook inspirerend! Elke week verstuurde ik post; sowieso gaat er elke week een kaartje naar m'n moeder, naast de reguliere verjaardags-, geboorte-, beterschaps- en felicitatiepost.  Ik deed twee keer mee met de opdrachtenpost van Sanne Bloem; Op de Wolken & Buiten. Leuk, met allerlei creatieve en taalopdrachten.  Maar 2023 was vooral een geweldig 'zelfgemaakte scheurkalenderjaar'! Dit concept is ook van de veelzijdige Sanne (zelfgemaaktescheurkalender).  Ik ben er dol op en grijp elke aanleiding aan om er eentje te maken! Nou dat is dit jaar buitengewoon goed gelukt ;-) Twee jarige schoonzussen (50&65), mijn jarige moeder (80), 2 theecembers en 6 decemberkalenders... Ik hergebruik zoveel mogelijk voor mijn kalenders; oude (ansicht-) kaartjes, papier wat ik toch al heb liggen en mooie afbeeldingen uit tijdschriften. En ik werd enorm verrast met een eigen zelfgemaakte scheurkalender voor mijn 60e verjaardag!!! Garant voor elke dag plezier :-) Voor 2024 heb ik al wat kalender ideetjes, maar die deel ik hier nog niet, het moet een verrassing blijven. Fijne feestdagen gewenst, liefs en groetjes, Sandra.

 
                                                Thee-decemberkalenders!


                                                            Voor Sara

                                                                    65!

                                                    Voor oma

                                                            en mijn eigen kalender!





Reacties

Populaire posts van deze blog

December zelfgemaakte scheurkalender!

de zelfgemaakte scheurkalender

Weer een zelfgemaakte scheurkalender.....